პ რ ო ე ქ ტ ი:
იხ.: ბმულზე.
მონაცემთა
შეგროვება და ანალიზი
1. ინფორმაცია პროექტის შესახებ
|
||
პროექტის სათაური: ,, მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი“
|
||
პროექტის ხანგრძლივობა
ერთი კვირა
|
პროექტის დაწყების თარიღი
17.12.2018
|
პროექტის დასრულების თარიღი
21.12.2018 წ
|
საგანი : მათემატიკა
|
||
კლასი: მესამე
|
||
პროექტში მონაწილე მოსწავლეთა
რაოდენობა: 14 მოსწავლე
|
||
მასწავლებლის სახელი, გვარი
ციური გოგიბერიძე
|
||
მისამართი
ოზურგეთი, სოფელი დვაბზუ
|
სკოლა: სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაღმა
დვაბზუს საჯარო სკოლა
|
|
პირადი ნომერი 33001043956
|
ტელეფონი
577617859
|
სტატუსი: წამყვანი
|
პროექტის აღწერა
ა)
პრობლემის განსაზღვრა:
კლასზე დაკვირვებამ აჩვენა,
რომ მოსწავლეები, რომლებიც მესამე კლასში არიან მათი ასაკი 8-9 წელია. ამ ასაკში ჯერ
კიდევ დაბალია სააზროვნო უნარების დონე, უჭირთ სწორი ანალიზის გაკეთება, არ არიან გაწაფული
თუ, როგორ შეაგროვონ მონაცემები, როგორ დააჯგუფონ და როგორ წარმოადგინონ თვალსაჩინოდ.
ბ) მიზანი
ასაკის შესაბამისად
მოსწავლეთა სააზროვნო უნარების განვითარება, მონაცემების სხვადასხვა სახის დიაგრამით წარმოდგენა.
პრეზენტაცია.
გ)
ამოცანები
1)შესაბამისი პროექტის განხორციელებისთვის საჭირო ცოდნის მიწოდება
2)საკითხების არჩევა , რომელთა მიხედვითაც შეგროვდება მონაცემები
ჯგუფებად დაყოფა და დავალების
განაწილება
3)მონაცემების შეგროვება
4)მონაცემების დამუშავება და ანალიზი
5)პრეზენტაცია
დ) განხორციელების გზები
1)
მოსწავლეებს გაკვეთილზე
ავუხსნი თეორიულად და ერთად განვიხილავთ პრაქტიკულ მაგალითებს: როგორ შევაგროვოთ მონაცემები,
როგორ დავამუშაოთ და გავაკეთოთ ანალიზი.
2)
კლასს ვყოფ სამ ჯგუფად
ვთანხმდებით კლასთან ერთად რა მონაცემები სურთ შეაგროვონ და წარმოადგინონ.
3)
მოსწავლეები აგროვებენ
მონაცემებს მოაქვთ ჩაწერილი რვეულში.
4)
ვაანალიზებთ მონაცემებს
(პირველი ჯგუფი შინაური ცხოველები, მეორე ჯგუფი და- ძმები, მესამე ჯგუფი 3 საყვარელი საგანი)
5)
მოსწავლეები მონაცემებს
წარმოადგენენ წრიული და სვეტოვანი დიაგრამების სახით, მოეწყობა პრეზენტაცია
პროექტის შესრულების ანრიგი
აქტივობა
|
განხორციელების დრო
|
ვინ ანხორციელებს
|
1)შესაბამისი
პროექტის განხორციელებისთვის საჭირო ცოდნის
მიწოდება
|
17.12.2018
|
მასწავლებელი
|
2)საკითხების
არჩევა , რომელთა მიხედვითაც შეგროვდება მონაცემები
|
18.12.2018
|
მასწავლებელი, მოსწავლეები
|
ჯგუფებად დაყოფა და დავალების
განაწილება
|
18.12.2018
|
მასწავლებელი, მოსწავლეები
|
3)მონაცემების
შეგროვება
|
19.12.2018
|
მოსწავლეები
|
4)მონაცემების
დამუშავება და ანალიზი
|
20.12.2018
|
მოსწავლეები (ფასილიტაციას უწევს მასწავლებელი)
|
5)პრეზენტაცია
|
21.12.2018
|
მოსწავლეები
|
რესურსები: საწერი ფურცლები, საწერკალამი, სახაზავი, ფანქარი,
ფარგალი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი.
მოსალოდნელი შედეგები:
ა) რაოდენობრივი მაჩვენებლებით : კლასის 14 მოსწავლე შეძლებს საჭირო
შემთხვევაში მონაცემების შეგროვებას და ანალიზს
ბ)
თვისებრივი მაჩვენებლებით: აუმაღლდებათ
კვლევა-ძიების,კომპიუტერთან მუშაობის უნარები, გაიუმჯობესებენ თანამშრომლობით კულტურას, შეიძენენ პრეზენტაციის უნარს.
მონიტორინგი და შეფასება
მონიტორინგი: პროექტის განმავლობაში მასწავლებელი
თვალყურს ადევნებს პროექტით დაგეგმილი აქტივობების დროულ და ხარისხიან განხორციელებას.
საჭიროების შემთხვევაში შეაქვს დირექტივები.
შეფასება :
საყვარელო მოსწავლეებო
იმისთვის, რომ მომავალში პროექტზე მუშაობა გავაუმჯობესოთ, მინდა გავარკვიო,
როგორ შეაფასებდით მას.
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რაიმე ამ პროექტზე მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა;
ბ) მასწავლა;
გ) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
დ) ახალი არაფერი მისწავლია.
2. შეიცვალა თუ არა ამ პროექტზე მუშაობისას ჯგუფის წევრთა ურთიერთობა?
ა) ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ) უკეთესი გახდა;
ბ) ისეთივე დარჩა, როგორიც იყო;
დ) გაუარესდა;
3. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით
განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) არც ისე ნათელი იყო;
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო.
4. "მასწავლებელმა მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა
პროექტზე".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
5. "როდესაც მხარში დგომა მჭირდებოდა, მასწავლებელი ყოველთვის ჩემ გვერდით
იყო".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
6. "შედეგებით კმაყოფილი "ვარ".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
9
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
7. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:----------------------------------------------------------------------------
კრიტიკა:
------------------------------------------------------------------------
ციური გოგიბერიძე
2
Комментариев нет:
Отправить комментарий