შეფასების სქემები


მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი


შეფასების კრიტერ-
იუმი
მოსწ.
გვ.სახ.
არ მონაწილეობს
აქტივობებში, ან
მონაწილეობს
ძალიან
იშვიათად
იშვიათად მონაწილეობს
და წვლილი
შეაქვს მხოლოდ
ზოგიერთ
აქტივობაში
აქტიურად მონაწილეობს
და წვლილი
შეაქვს
აქტივობათა
უმრავლესობაში
აქტიურად მონაწილეობს
და
მნიშვნელოვანი
წვლილი შეაქვს
ყველა
აქტივობაში
1.
2.
3.
4.
5.
6
7
8




9




10




11




12




13




14


















ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა



კრიტერიუმი
+
-
იცავენ ჯგუფური მუშაობის წესებს
ჯგუფის წევრები თანაბრად ინაწილებენ ფუნქციებს
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის მოსაზრებებს
თავს ართმევენ მიცემულ დავალებას
ჯგუფი წარმოადგენს მთავარ აზრს
პრეზენტაციისას იცავენ დროის ლიმიტს

თვითშეფასების რუბრიკა

N
კრიტერიუმები/ ქულები
1
2
3
1.
გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო
2.
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
3.
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
4.
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
5.
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას დააქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
6.
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები
7.
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
8.
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას












მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუ
მები
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
ძალიან კარგი
ფიგურების
აღწერა
ვერ აღწერს
ვერცერთ
გეომეტრიულ
ფიგურას. ვერ
ასახელებს
ვერცერთი
ფიგურის
წვეროების და
გვერდების
რაოდენობას.
აღწერს
ზოგიერთ
გეომეტრიულ
ფიგურას.
ასახელებს
ზოგიერთი
ფიგურის
წვეროების და
გვერდების
რაოდენობას
მცირე ხარვეზებით
აღწერს
გეომეტრიულ
ფიგურებს და
ასახელებს მათ
წვეროებისა და
გვერდების
რაოდენობას
აღწერს
ყველა
გეომეტრიულ
ფიგურას.
ასახელებს ყველა
ფიგურის
წვეროებისა და
გვერდების
რაოდენობას.
ფიგურების
ამოცნობა
ვერ
ამოიცნობს
ვერცერთი
ფიგურის
მოდელს
გროვიდან და
ვერც ყოფითი
დანიშნულები
ს საგნებში
უთითებს
ვერცერთ
დასახელებუ
ლ ფიგურას.
ამოიცნობს
ზოგიერთი
ფიგურის
მოდელს
შერეული
გროვიდან,
ყოფითი
დანიშნულების
საგნებში
უთითებს
ზოგიერთ
დასახელებულ
ფიგურას.
ზოგჯერ ხარვეზებით
ამოიცნობს
ფიგურების
მოდელს
შერეული
გროვიდან და
ყოფითი
დანიშნულების
საგნებში
ხარვეზებით
უთითებს ზოგიერთ
ფიგურას.
ამოიცნობს
ყველა ფიგურის
მოდელს
შერეული
გროვიდან
ილუსტრაციებში
და ყოფითი
დანიშნულების
საგნებში
უთითებს ყველა
დასახელებულ
ფიგურას.
ბრტყელი
ფიგურების
გამოსახვა
სიბრტყეზე
გამოსახულების მისაღებად
ვერ უთავსებს
ბრტყელი
ფიგურების
მოდელებს
ერთმანეთს
ნიმუშზე
მოცემული
გამოსახულების მისაღებად
უთავსებს
ერთმანეთს
ზოგიერთი
ფიგურის
მოდელს
ნიმუშზე
მოცემული
ნიმუშზე მოცემული გამოსახულების მისაღებად ხარვეზებიტ
მცირე ხარვეზებით
უთავსებს
სხვადასხვა
ბრტყელი
ფიგურების
მოდელებს
ერთმანეთს
ნიმუშზე მოცემული გამოსახულების მისაღებად
სხარტად და
მოქნილად
უთავსებს
სხვადასხვა
ბრტყელი
ფიგურების
მოდელებს
რტყელი
ფიგურების
ურთიერთ
მდებარეობ
ის
ამოცნობა
ვერ
ანაწილებს
სიბრტყეზე
გეომეტრიულ
ფიგურებს და
ვერ
ამოიცნობს
მათ
ურთიერთ
მდებარეობარ
ეობას.
ზოგჯერ
ანაწილებს
სიბრტყეზე
გეომეტრიულ
ფიგურებს
და
ზოგჯერ
ამოიცნობს მათ
ურთიერთ
მდებარეობას.
ანაწილებს
სიბრტყეზე
გეომეტრიულ
ფიგურებს
და
ზოგჯერ
ხარვეზებით
ამოიცნობს მათ
ურთიერთ
მდებარეობას.
ყოველთვის
სწორად
ანაწილებს
სიბრტყეზე
გეომეტრიულ
ფიგურებს და
ყოველთვის
სწორად
ამოიცნობს მათ
ურთიერთმდება
რეობას
(მარჯვნივ,
მარცხნივ,
ზემოთ, ქვემოთ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий