მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
შეფასების კრიტერ-
იუმი მოსწ. გვ.სახ. |
არ მონაწილეობს
აქტივობებში, ან მონაწილეობს ძალიან იშვიათად |
იშვიათად მონაწილეობს
და წვლილი შეაქვს მხოლოდ ზოგიერთ აქტივობაში |
აქტიურად მონაწილეობს
და წვლილი შეაქვს აქტივობათა უმრავლესობაში |
აქტიურად მონაწილეობს
და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ყველა აქტივობაში |
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
||||
4.
|
||||
5.
|
||||
6
|
||||
7
|
||||
8
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
11
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
13
|
|
|
|
|
14
|
|
|
|
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
+
|
-
|
იცავენ ჯგუფური
მუშაობის წესებს
|
||
ჯგუფის წევრები
თანაბრად ინაწილებენ ფუნქციებს
|
||
უსმენენ ერთმანეთს
და იზიარებენ ერთმანეთის მოსაზრებებს
|
||
თავს ართმევენ
მიცემულ დავალებას
|
||
ჯგუფი წარმოადგენს
მთავარ აზრს
|
||
პრეზენტაციისას
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თვითშეფასების
რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმები/ ქულები
|
1
|
2
|
3
|
1.
|
გაკვეთილის მიზანი გასაგები,
კონკრეტული და რეალისტური იყო
|
|||
2.
|
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის
მიღწევას
|
|||
3.
|
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა
მოსწავლეთა მოტივაციას
|
|||
4.
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს
უწყობდა მიზნის მიღწევას
|
|||
5.
|
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას დააქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
|
|||
6.
|
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა
ინტერესები და შესაძლებლობები
|
|||
7.
|
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა
მოსწავლეთა საუბარს
|
|||
8.
|
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ
ყურადღებას
|
მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუ
მები |
არადამაკმაყოფილებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
ფიგურების
აღწერა |
ვერ აღწერს
ვერცერთ გეომეტრიულ ფიგურას. ვერ ასახელებს ვერცერთი ფიგურის წვეროების და გვერდების რაოდენობას. |
აღწერს
ზოგიერთ გეომეტრიულ ფიგურას. ასახელებს ზოგიერთი ფიგურის წვეროების და გვერდების რაოდენობას |
მცირე ხარვეზებით
აღწერს გეომეტრიულ ფიგურებს და ასახელებს მათ წვეროებისა და გვერდების რაოდენობას |
აღწერს
ყველა გეომეტრიულ ფიგურას. ასახელებს ყველა ფიგურის წვეროებისა და გვერდების რაოდენობას. |
ფიგურების
ამოცნობა |
ვერ
ამოიცნობს ვერცერთი ფიგურის მოდელს გროვიდან და ვერც ყოფითი დანიშნულები ს საგნებში უთითებს ვერცერთ დასახელებუ ლ ფიგურას. |
ამოიცნობს
ზოგიერთი ფიგურის მოდელს შერეული გროვიდან, ყოფითი დანიშნულების საგნებში უთითებს ზოგიერთ დასახელებულ ფიგურას. |
ზოგჯერ ხარვეზებით
ამოიცნობს ფიგურების მოდელს შერეული გროვიდან და ყოფითი დანიშნულების საგნებში ხარვეზებით უთითებს ზოგიერთ ფიგურას. |
ამოიცნობს
ყველა ფიგურის მოდელს შერეული გროვიდან ილუსტრაციებში და ყოფითი დანიშნულების საგნებში უთითებს ყველა დასახელებულ ფიგურას. |
ბრტყელი
ფიგურების გამოსახვა სიბრტყეზე გამოსახულების მისაღებად |
ვერ უთავსებს
ბრტყელი ფიგურების მოდელებს ერთმანეთს ნიმუშზე მოცემული გამოსახულების მისაღებად |
უთავსებს
ერთმანეთს ზოგიერთი ფიგურის მოდელს ნიმუშზე მოცემული ნიმუშზე მოცემული გამოსახულების მისაღებად ხარვეზებიტ |
მცირე ხარვეზებით
უთავსებს სხვადასხვა ბრტყელი ფიგურების მოდელებს ერთმანეთსნიმუშზე მოცემული გამოსახულების მისაღებად |
სხარტად და
მოქნილად უთავსებს სხვადასხვა ბრტყელი ფიგურების მოდელებს |
რტყელი
ფიგურების ურთიერთ მდებარეობ ის ამოცნობა |
ვერ
ანაწილებს სიბრტყეზე გეომეტრიულ ფიგურებს და ვერ ამოიცნობს მათ ურთიერთ მდებარეობარ ეობას. |
ზოგჯერ
ანაწილებს სიბრტყეზე გეომეტრიულ ფიგურებს და ზოგჯერ ამოიცნობს მათ ურთიერთ მდებარეობას. |
ანაწილებს
სიბრტყეზე გეომეტრიულ ფიგურებს და ზოგჯერ ხარვეზებით ამოიცნობს მათ ურთიერთ მდებარეობას. |
ყოველთვის
სწორად ანაწილებს სიბრტყეზე გეომეტრიულ ფიგურებს და ყოველთვის სწორად ამოიცნობს მათ ურთიერთმდება რეობას (მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ, ქვემოთ) |
Комментариев нет:
Отправить комментарий