წრის სამუშაო გეგმა
წრის დასახელება: „ვიწაფებით მათემატიკაში“
სკოლა: სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაღმა დვაბზუს საჯარო
საჯარო სკოლა
კლასი: IIIკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებელი: ციური გოგიბერიძე
წრის მიზანი:
· მოსწავლეთა სწავლის ხარისხის გაუმჯობესება
სწავლება შეუქმნის მოსწავლეებს
საფუძველს როგორც მათემატიკური ცოდნის ამაღლებისთვის
, ასევე მათემატიკის შემდგომი შესწავლისთვის
შესაბამისი უნარების განვითარების მხრივაც. ისინი
შეიძენენ უნარებს მათემატიკის ცოდნა გამოიყენოს
ყოველდღიურ ყოფა-
ცხოვრებაში.
მეცადინეობებზე
განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმობა მცნებების გააზრებას: რაოდენობა და
რიცხვები, ციფრების გამოყენება ნომრებად, რომაული და ძველი ქართული ციფრები,. რა არის რიცხვითი ღერძი,
გეომეტრიული ფიგურები და მათი შემადგენელი ელემენტები, საზომი ერთეულები, სანტიმეტრი, მეტრი,1000-მდე
რიცხვები, დიდი რიცხვების დალაგება რიცხვით ღერძზე.
წრე
განკუთვნილია მესამე კლასის მოსწავლეებისთვის. მოსწავლეთა საჭიროებიდან
გამომდინარე მათთვის წრის მეცადინეობებზე დასწრება იქნება კარგი საშუალება
ისწავლონ საფუძვლიანად მათემატიკის მესამე
კლასის სტანდარტით განსაზღვრული საკითხები.
მათემატიკური მცნებების ცოდნა და უნარები:
· მცნებების ცოდნა;
· ციფრთა სხვადასხვა მეთოდით ჩაწერის ცოდნა;
· გეომეტრიული ფიგურების დახაზვის უნარ-ჩვევები;
· ათასამდე რიცხვების ჩაწერა;
· ათეულებამდე დამრგვალება
კომუნიკაციური უნარები:
· რიცხვების დასახელება;
· რიცხვების სხვადასხვა მეთოდით ჩაწერა;
· დიდი რიცხვების შედარება;
· ზეპირი კომუნიკაცია;
· წერითი კომუნიკაცია.
საწრეო
მუშაობის პროგრამა: მოიცავს
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულა აქტივობებს. სასწავლო
რესურსები: საწერი ფურცელი, კალამი, დაფა, ფერადი
ცარცი, კომპიუტერი, მაგნიტური დაფა, სახელმძღვანელო,
პლაკატები.
მასწავლებელი
არეგისტრირებს მუშაობაში მსურველ ბავშვებს, მათ
მშობლებს გააცნობს წრის მუშაობის
მიზანს, შეხვედრების განრიგს. მასწავლებელი მშობლებს
ინდივიდუალურად დაურიგებს წინასწარ გამზადებულ
ბარათებს და სთხოვს შეავსონ კითხვარი, თუ
რა მოლოდინი აქვთ წრის მუშაობის პროცესში
წრის
სამუშაო პროგრამა:
1.
რაოდენობა და რიცხვი.
ა) რიცხვი, როგორც რაოდენობის აღმნიშვნელის
გამოყენება
ბ) როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული
ციფრები?
2. ) დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი
ა )როგორ დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი?
ბ ) შესაბამისი რიცხვის დასახელება ღერძზე
გ) .შეკრება გამოკლება რიცხვითი ღერძის დახმარებით
3. რამდენიმე რიცხვის შეკრება და გამოკლება
ა )რამდენიმე შესაკრები.
ბ )რიცხვის დაშლა შესაკრებებად.
გ)შეკრებისა და გამოკლების ცხრილი
4.გეომეტრიული
ფიგურები
ა)გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა
ბ)სანტიმეტრი, მეტრი
5.მრავალკუთხედი და მისი პერიმეტრი
ა)მართკუთხედი, კვადრატი
ბ)წრე და წრეწირი
6 ) 1000- მდე რიცხვები.
ა) ასეულები, მათი შედარება.
ბ)დიდი რიცხვების
განლაგება რიცხ. ღერძზე
გ)ათეულებამდე დამრგვალება
დ) ასეულებამდე დამრგვალება
7. შემაჯამებელი საწრეო მუშაობა.
ა) ქვიზი
ბ) ზეპირი გამეორება
გამოყენებული რესურსები: სახელმძღვანელო(ბერიშვილი,
სულაკაური), პორტალიkargiskola.ge ; მ.დეისაძე -ტესტების კრებული მესამე კლასი
საწრეო
მუშაობის ხანგრძლივობა: საწრეო
მუშაობა გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში. (2018 წლის 10 ოქტომბრიდან -
2018 წლის 22 დეკემბრმდე).
ერთი
შეხვედრის ხანგრძლივობა: 45 წუთი
შეხვედრების
განრიგი:
N
|
საწრეო მუშაობის განრიგი
|
1
|
10.10.2018
|
2
|
25.10.2018
|
3
|
05.11.2018
|
4
|
25.11.2018
|
5
|
04.12.2018
|
6
|
12.12.2018
|
7
|
22.12.2018
|
კითხვარი
მშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1.თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო
მუშაობაში?
ა) დიახ; ბ)არა.
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის
ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ; ბ)
ნაწილობრივ; გ)არა
3. როგორ ფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება
საწრეო მუშაობაში, თუ ხათრის გმო?
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის
დასრულების ბოლოს?
----------------------------------------------------------------------------------------
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ---------------------------------------------
N
|
კრიტერიუმები
|
კი
1
|
არა
0
|
1
|
დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
|
||
2
|
საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არაცოდნის გაღრმავებაში?
|
||
3
|
საწრეო მუშაობის დროს, მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ
არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
|
||
4
|
იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
|
||
5
|
დადებითად შეაფასებდით თუ არა საწრეო მუშაობას?
|
||
პირველი შეხვედრა
10.10.2018 წელი
რაოდენობა და რიცხვი.
ა) რიცხვი, როგორც რაოდენობის აღმნიშვნელის გამოყენება
ბ) როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული ციფრები?
მეორე შეხვედრა
25.10.2018 წელი
მესამე შეხვედრა
25.11.2018 წელი
მეხუთე შეხვედრა
მეორე შეხვედრა
25.10.2018 წელი
დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი
ა )როგორ დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი?
ბ ) შესაბამისი რიცხვის დასახელება ღერძზე
გ) .შეკრება გამოკლება რიცხვითი ღერძის დახმარებით
მესამე შეხვედრა
05.11.2018 წელი.
რამდენიმე რიცხვის შეკრება და გამოკლება
ა )რამდენიმე შესაკრები.
ბ )რიცხვის დაშლა შესაკრებებად.
მეოთხე შეხვედრა
25.11.2018 წელი
გეომეტრიული ფიგურები
ა)გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა
ბ)სანტიმეტრი, მეტრი
მეხუთე შეხვედრა
05.12.2018 წელი
მრავალკუთხედი და მისი პერიმეტრი
ა)მართკუთხედი, კვადრატი
დამდეგს გილოცავთ ჩემო პატარებო
გავაგრძელებთ მეორე სემესტრში.
მეორე სემესტრი
წრის სამუშაო პროგრამა
1.გამრავლება
ა)2-ის გამრავლება
ბ)3-ის გამრავლება
გ)5-ის გამრავკლება
დ)8-ის გამრავლება
ე).ჯამის გამრავლება
2.გამრავლება
ა)ათეულების გამრავლება
ბ)ასეულების გამრავლება
გ) ორნიშნა რიცხვების გამრავლება
დ) ათასამდე რიცხვების გამრავლება
3.ათეულების და ასეულების დამატება, გამოკლება
ა)ათეულების დამატება-გამოკლება
ბ)ასეულების დამატება-გამოკლება
გ)მრავალმოქმედებიანი გამოსახულებანი
4.გეგმა და კოორდინატები
ა)ადგილი დარბაზში
ბ) ადგილი მართკუთხედში
გ)კოორდინატები
5.გაყოფა
ა)ტოლ ჯგუფად გაყოფა
ბ)ნაშთი
გ)2-ზე;3-ზე; 4-ზე გაყოფა
დ)) 4-ზე და 5-ზე გაყოფა
6. მთელის ნაწილები
ა) ნახევარი
ბ) მესამედი
7.ნაწილების სედარება
ა)მეოთხედი
ბ) მეხუთედი
გ) შედარება
8. სივრცული ფიგურები
ა)კუბი
ბ)ცილინდრი
გ)პირამიდა
დ)სფერო და კონუსი
9 .შეჯამება.
(ქვიზი, ტესტირება)
შეხვედრების განრიგი:
თარიღი |
|
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ---------------------------------------------
N
|
კრიტერიუმები
|
კი
1
|
არა
0
|
1
|
დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
| ||
2
|
საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არაცოდნის გაღრმავებაში?
| ||
3
|
საწრეო მუშაობის დროს, მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყოთუ
არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
| ||
4
|
იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
| ||
5
|
დადებითად შეაფასებდით თუ არა საწრეო მუშაობას?
| ||
შევსებული კითხვარი წარედგინება შეფასების ჯგუფს
მეორე სემესტრის პირველი შეხვედრა
4 თებერვალი 2019 წელი
შეხვედრის თამა:გამრავლება









მეორე შეხვედრა
18 თებერვალი 2019 წელი
თემა ვაგრძელებთ გამრავლებას



მესამე შეხვედრა
4 მარტი 2019 წელი
თემა:ათეულების და ასეულების დამატება, გამოკლება









მეოთხე შეხვედრა
თემა:გეგმა და კოორდინატები
ა)ადგილი დარბაზში
ბ) ადგილი მართკუთხედში
მეხუთე შეხვედრა
თემა: გაყოფა
ა)ტოლ ჯგუფად გაყოფა
ბ)ნაშთი
გ)2-ზე;3-ზე; 4-ზე გაყოფა
თემა: მთელის ნაწილები
მეშვიდე შეხვედრა
თემა: ნაწილების შედარება
ა)მეოთხედი
ბ) მეხუთედი
გ) შედარება
გ) შედარება
თემა: სივრცული ფიგურები
ა)კუბი
ბ)ცილინდრი
გ)პირამიდა
მეცხრე შეხვედრა
შეჯამება.
(ტესტირება)






წრის სამუშაო გეგმა
წრის წევრები:
1. ბრეგვაძე გიორგი
2.გორგაძე ნინი
3.დავითაძე ზურიკო
4. დავლაძე ბაჩი
5. დავლაძე ლიკა
6.სურმანიძე რამაზ
7.თავდგირიძე ზურა
8.ქათამაძე გოჩა
9.ქათამაძენინო
10. ჭელიძე ზუკა
11. ჭელიძე საბა
12.შაინიძე ნიკა.
13. ხავთასი მარიამი
პირველი შეხვედრა
01.10.2019
თემა:
მეორე შეხვედრა
23.10.2019
მესამე შეხვედრა
08.11.2019






2019-2020 სასწავლო წელი
წრის სამუშაო გეგმა
წრის დასახელება: „ვიწაფებით მათემატიკაში“
სკოლა: სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაღმა დვაბზუს საჯარო საჯარო სკოლა
კლასი: IIIკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 13
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებელი: ციური გოგიბერიძე
წრის მიზანი:
· მოსწავლეთა სწავლის ხარისხის გაუმჯობესება
სწავლება შეუქმნის მოსწავლეებს საფუძველს როგორც მათემატიკური ცოდნის ამაღლებისთვის , ასევე მათემატიკის შემდგომი შესწავლისთვის შესაბამისი უნარების განვითარების მხრივაც. ისინი შეიძენენ უნარებს მათემატიკის ცოდნა გამოიყენოს ყოველდღიურ ყოფა- ცხოვრებაში.
მეცადინეობებზე განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმობა მცნებების გააზრებას: რაოდენობა და რიცხვები, ციფრების გამოყენება ნომრებად, რომაული და ძველი ქართული ციფრები,. რა არის რიცხვითი ღერძი, გეომეტრიული ფიგურები და მათი შემადგენელი ელემენტები, საზომი ერთეულები, სანტიმეტრი, მეტრი,1000-მდე რიცხვები, დიდი რიცხვების დალაგება რიცხვით ღერძზე.
წრე განკუთვნილია მესამე კლასის მოსწავლეებისთვის. მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე მათთვის წრის მეცადინეობებზე დასწრება იქნება კარგი საშუალება ისწავლონ საფუძვლიანად მათემატიკის მესამე კლასის სტანდარტით განსაზღვრული საკითხები.
მათემატიკური მცნებების ცოდნა და უნარები:
· მცნებების ცოდნა;
· ციფრთა სხვადასხვა მეთოდით ჩაწერის ცოდნა;
· გეომეტრიული ფიგურების დახაზვის უნარ-ჩვევები;
· ათასამდე რიცხვების ჩაწერა;
· ათეულებამდე დამრგვალება
კომუნიკაციური უნარები:
· რიცხვების დასახელება;
· რიცხვების სხვადასხვა მეთოდით ჩაწერა;
· დიდი რიცხვების შედარება;
· ზეპირი კომუნიკაცია;
· წერითი კომუნიკაცია.
საწრეო მუშაობის პროგრამა: მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულა აქტივობებს. სასწავლო რესურსები: საწერი ფურცელი, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი, კომპიუტერი, მაგნიტური დაფა, სახელმძღვანელო, პლაკატები.
მასწავლებელი არეგისტრირებს მუშაობაში მსურველ ბავშვებს, მათ მშობლებს გააცნობს წრის მუშაობის მიზანს, შეხვედრების განრიგს. მასწავლებელი მშობლებს ინდივიდუალურად დაურიგებს წინასწარ გამზადებულ ბარათებს და სთხოვს შეავსონ კითხვარი, თუ რა მოლოდინი აქვთ წრის მუშაობის პროცესში
წრის სამუშაო პროგრამა:
1. რაოდენობა და რიცხვი.
1. რაოდენობა და რიცხვი.
ა) რიცხვი, როგორც რაოდენობის აღმნიშვნელის გამოყენება
ბ) როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული ციფრები?
2. ) დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი
ა )როგორ დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი?
ბ ) შესაბამისი რიცხვის დასახელება ღერძზე
გ) .შეკრება გამოკლება რიცხვითი ღერძის დახმარებით
3. რამდენიმე რიცხვის შეკრება და გამოკლება
ა )რამდენიმე შესაკრები.
ბ )რიცხვის დაშლა შესაკრებებად.
გ)შეკრებისა და გამოკლების ცხრილი
4.გეომეტრიული ფიგურები
ა)გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა
ბ)სანტიმეტრი, მეტრი
5.მრავალკუთხედი და მისი პერიმეტრი
ა)მართკუთხედი, კვადრატი
ბ)წრე და წრეწირი
6 ) 1000- მდე რიცხვები.
ა) ასეულები, მათი შედარება.
ბ)დიდი რიცხვების განლაგება რიცხ. ღერძზე
გ)ათეულებამდე დამრგვალება
დ) ასეულებამდე დამრგვალება
7. შემაჯამებელი საწრეო მუშაობა.
ა) ქვიზი
ბ) ზეპირი გამეორება
გამოყენებული რესურსები: სახელმძღვანელო(ბერიშვილი, სულაკაური), პორტალიkargiskola.ge ; მ.დეისაძე -ტესტების კრებული მესამე კლასი
საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: საწრეო მუშაობა გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში. (2019 წლის 1 ოქტომბრიდან - 2019წლის 25 დეკემბრმდე).
ერთი შეხვედრის ხანგრძლივობა: 45 წუთი
შეხვედრების განრიგი:
N
|
საწრეო მუშაობის განრიგი
|
1
|
01.10.2019
|
2
|
23.10.2019
|
3
|
08.11.2019
|
4
|
22.11.2019
|
5
|
05.12.2019
|
6
|
14.12.2019
|
7
|
24.12.2019
|
კითხვარი მშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1.თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ; ბ)არა.
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ; ბ) ნაწილობრივ; გ)არა
3. როგორ ფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება საწრეო მუშაობაში, თუ ხათრის გმო?
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების ბოლოს?
----------------------------------------------------------------------------------------
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი ---------------------------------------------
N
|
კრიტერიუმები
|
კი
1
|
არა
0
|
1
|
დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?
| ||
2
|
საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არაცოდნის გაღრმავებაში?
| ||
3
|
საწრეო მუშაობის დროს, მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ
არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
| ||
4
|
იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
| ||
5
|
დადებითად შეაფასებდით თუ არა საწრეო მუშაობას?
| ||
წრის წევრები:
1. ბრეგვაძე გიორგი
2.გორგაძე ნინი
3.დავითაძე ზურიკო
4. დავლაძე ბაჩი
5. დავლაძე ლიკა
6.სურმანიძე რამაზ
7.თავდგირიძე ზურა
8.ქათამაძე გოჩა
9.ქათამაძენინო
10. ჭელიძე ზუკა
11. ჭელიძე საბა
12.შაინიძე ნიკა.
13. ხავთასი მარიამი
პირველი შეხვედრა
01.10.2019
თემა:
1. რაოდენობა და რიცხვი.
1. რაოდენობა და რიცხვი.
ა) რიცხვი, როგორც რაოდენობის აღმნიშვნელის გამოყენება
ბ) როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული ციფრები?
მეორე შეხვედრა
23.10.2019
2. ) დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი
ა )როგორ დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი?
ბ ) შესაბამისი რიცხვის დასახელება ღერძზე
გ) .შეკრება გამოკლება რიცხვითი ღერძის დახმარებით
08.11.2019
. რამდენიმე რიცხვის შეკრება და გამოკლება
ა )რამდენიმე შესაკრები.
ბ )რიცხვის დაშლა შესაკრებებად.
გ)შეკრებისა და გამოკლების ცხრილი
მეოთხე შეხვედრა
22.11.2019
4.გეომეტრიული ფიგურები
ა)გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა
ბ)სანტიმეტრი, მეტრი
მეხუთე შეხვედრა
05.12.2019
5.მრავალკუთხედი და მისი პერიმეტრი
ა)მართკუთხედი, კვადრატი
ბ)წრე და წრეწირი
მეექვსე შეხვედრა
14.12.2019
6 ) 1000- მდე რიცხვები.
ა) ასეულები, მათი შედარება.
ბ)დიდი რიცხვების განლაგება რიცხ. ღერძზე
გ)ათეულებამდე დამრგვალება
დ) ასეულებამდე დამრგვალება
24.12.2019
მეშვიდე შეხვედრა
მ ე ო რ ე ს ე მ ე ს ტ რ ი
წრის სამუშაო პროგრამა
შეხვედრების განრიგი:
შეხვედრების განრიგი:
მეშვიდე შეხვედრა
7. შემაჯამებელი საწრეო მუშაობა.
ა) ქვიზი
ბ) ზეპირი გამეორება
მ ე ო რ ე ს ე მ ე ს ტ რ ი
1.გამრავლება
ა)2-ის გამრავლება
ბ)3-ის გამრავლება
გ)5-ის გამრავკლება
დ)8-ის გამრავლება
ე).ჯამის გამრავლება
2.გამრავლება
ა)ათეულების გამრავლება
ბ)ასეულების გამრავლება
გ) ორნიშნა რიცხვების გამრავლება
დ) ათასამდე რიცხვების გამრავლება
3.ათეულების და ასეულების დამატება, გამოკლება
ა)ათეულების დამატება-გამოკლება
ბ)ასეულების დამატება-გამოკლება
გ)მრავალმოქმედებიანი გამოსახულებანი
4.გეგმა და კოორდინატები
ა)ადგილი დარბაზში
ბ) ადგილი მართკუთხედში
გ)კოორდინატები
5.გაყოფა
ა)ტოლ ჯგუფად გაყოფა
ბ)ნაშთი
გ)2-ზე;3-ზე; 4-ზე გაყოფა
დ)) 4-ზე და 5-ზე გაყოფა
6. მთელის ნაწილები
ა) ნახევარი
ბ) მესამედი
7.ნაწილების სედარება
ა)მეოთხედი
ბ) მეხუთედი
გ) შედარება
8. სივრცული ფიგურები
ა)კუბი
ბ)ცილინდრი
გ)პირამიდა
დ)სფერო და კონუსი
9 .შეჯამება.
(ქვიზი, ტესტირება)
შეხვედრების განრიგი:
შეხვედრების განრიგი:
თარიღი | |








































Комментариев нет:
Отправить комментарий