კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების
გეგმა
(II სემესტრი)
კოლეგებთან
შეხვედრების ორგანიზატორის
სახელი და
გვარი: ციური გოგიბერიძე
სამუშაო
შეხვედრებში გაერთიანებულია
სსიპ-
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაღმა დვაბზუს
საჯარო სკოლის პედაგოგები:
1. ციური გოგიბერიძე
2. ნათია სალუქვაძე
3. ლიდა ანდღულაძე
4. თეა ჯინჭარაძე
სამუშაო შეხვედრები ჩატარდება I -სემესტრის
განმავლობაში სამჯერ,
მეექვსე გაკვეთილის
შემდეგ-
რეკომენდებული დრო: 3 სთ.
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება სამუშაო
შეხვედრების გეგმა
N
|
შეხვედრის
თარიღი
|
შეხვედრის
მიზანი
|
შეხვედრის
ძირითადი საკითხები
|
04.02.2019
|
მოსწავლეთა
მოტივაციის ამაღლება, სასწავლო რესურსების გამოყენებით
»
როგორ მოვახდინოთ პრაქტიკული სავარჯიშოების შესრულების გზით,
სიგრძის საზომის ერთეულების გამოყენების
უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება;
» შესწავლილი
ცოდნის რეალიზება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში:
|
-შეხვედრის
გახსნა;
-შეხვედრის
მიზნებისა და დღის წესრიგის გაცნობა;
საუბარი: კრიტიკული მეგობრის“ინსტიტუტის მნიშვნელობაზე,
მის დანერგვასა და გამოცდილების გაზიარებაზე. გაკვეთილის გეგმის ძირითად კომპონენტებზე. მათ შორის სასწავლო რესურსებზე,
მათ გამოყენებასა და მნიშვნელობაზე სასწავლო პროცესში.
ასაკთან შესაბამისობაში.
მიზნის მისაღწევი შესაბამისი მრავალფეროვანი აქტივობებისა შესაძლო რესურსების შექმნის განხილვა, რომლითაც შევძლებთ მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას და
დაინტერესებას.
აზრთა ურთიერთგაზიარება;
მსჯელობა მოსალოდნელი სარგებელის შესახებ;
|
|
19.02.2019
|
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება, სასწავლო რესურსების გამოყენებით
გეომეტრიული
ფიგურების ახსნის სახალისო და ეფექტიანი ინტერნეტ რესურსები და პლაკატები.სახალისო
სასწავლო პროგრამები იუთუბიდან. მოსწავლეთა მიერ შექმნილი მოდელები და და გამოჭრილი
მაკეტები
|
-შეხვედრის
გახსნა;
-შეხვედრის
მიზნებისა და დღის წესრიგის გაცნობა;
-წინა შეხვედრაზე დაგეგმილი აქტივობების გამოყენების ეფექტიანობის გაზიარება;
ურთიერთ დახმარება, გაკვეთილის გეგმებთან ,,გეომეტრიული ფიგურები“
დაკავშირებით მოწოდებული უკუკავშირის გაანალიზებაში;
-თემასთან მისადაგებული ეფექტიანი რესურსების ერთობლივად დაგეგმვა,;
-დაგეგმილ აქტივობებზე მსჯელობა მოსალოდნელი სარგებელის შ ესახებ;
-ურთიერთთანამშრომლობა, აზრთა გაზიარება;
ერთმანეთისა და ორგანიზატორისმოსაზრებების/რეკომენდაციების გათვალისწინება დ ა გამოყენება მომდევნო გაკვეთილებზე.
|
|
05.03.2019
|
მოსწავლეთა
მოტივაციის ამაღლება» ამოცანების ამოხსნის ცოდნის დაუფლება საგაკვეთილო პროცესში.
ასაკთან შესაბამისობაში,ზეპირად და წერილობით;
»პრაქტიკული
სავარჯიშოების შესრულების გზით, ამოცანების ამოხსნის უნარ-ჩვევების განვითარება;
» შესწავლილი ცოდნის რეალიზება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში;
-აქტივობებისა
და დავალების ბარათების დამზადება და განხილვა;
-მიღებული გამოცდილების შეჯამება და სამომავლო ნაბიჯების დაგეგმვა.
|
-შეხვედრის
გახსნა;
-შეხვედრის
მიზნებისა და დღის წესრიგის გაცნობა;
-წინა შეხვედრაზე დაგეგმილი აქტივობების გამოყენების ეფექტიანობის გაზიარება;
-ასაკთან შესაბამისი ამოცანების შედგენა;
-შესაბამისი
სტრატეგიების განხილვა, მიზნების შემუშავება, მსჯელობა რესურსის შესახებ;
-სხვადასხვა
ბარათებისა და მოდელების დამზადება საგაკვეთილო პროცესის დადებითად წარმართვისათვის;
-პრაქტიკულ
სავარჯიშოებზე მუშაობა;
შეჯამება
-მასწავლებლის
მიერ მიღებული გამოცდილების შეჯამება;
-საბოლოო შედეგების ანალიზი:რეფლექსია განხილულ საკითხებთან დაკავშირებით;
შეხვედრების ეფექტიანობის შეფასება და დასკვნების გამოტანა;
|
დასწრების ფურცელი.
N
|
სახელი, გვარი.
|
თარიღი
|
პოზიცია
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელწერა
|
||
04.02.
2019 წ
|
19.02
2019 წ
|
05.03.
2019 წ
|
|||||
1
|
ციური გოგიბერიძე
|
ორგანიზატორი
|
577617859
|
||||
2
|
ნათია სალუქვაძე
|
მონაწილე
|
577617864
|
||||
3
|
ლიდა ანდღულაძე
|
მონაწილე
|
577617870
|
||||
4
|
თეა ჯინჭარაძე
|
მონაწილე
|
577613945
|
შეხვდერის ერთ
ციკლში გაერთიანებული შეხვედრების შეფასება
1.
|
შეხვედრის/შეხვედრების
შედეგად მოხდა თუ არა
დასახული მიზნების მიღწევა?
|
|
2.
|
იქნა თუ არა ამომწურავად განხილული ყველა საკითხი?
თუ არა, რატომ?
|
|
3.
|
რა იყო ჩატარებული შეხვედრის/შეხვედრების
ძლიერი მხარე?
|
|
4.
|
რა საჭიროებს გაუმჯობესებას?
|
|
5.
|
როგორ გავაუმჯობესოთ?
|
|
6.
|
რას გავითვალისწინებ
მომავალში მსგავს
პროექტზე მუშაობისას?
|
უკუკავშირი - მასწავლებლის სახელი/გვარი ----------------- --------------------
1.
|
რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/ შეხვედრები?
|
|
2.
|
რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრებისთვის შერჩეული თემები?
|
|
3.
|
რა იყო თქვენთვის
მნიშვნელოვანი და ახალი?
|
|
4.
|
შეხვედრებში მონაწილეობამ
რა შემატა თქვენს
გამოცდილებას?
|
|
5.
|
როგორ გამოიყენებთ
შეძენილ ცოდნასა და
ახალ უნარებს
პედაგოგიურ პრაქტიკაში?
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლიდა ანდღულაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრა მნიშვნელოვანი და სასარგებლო იყო იმით,
რომ შეხვედრაზე მიღებული ინფორმაცია გამომადგა გაკვეთილისთვის მზადებასა და
ჩატარებაში. თანამშრომლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ რესურსები, რომლებიც გამოგვადგება სხვადასხვა აქტივობების შესრულებაში. მოსწავლეებმა შეასრულეს
დავალებები
შესაბამის თემასთან
დაკავშირებით, ადვილად
შეძლეს თემის
გაგება-გაანალიზება, პრაქტიკული სავარჯიშოების შესრულების გზით: სამუშაო შეხვედრა
ეფექტიანი და
საინტერესო იყო,რადგან ვიმუშავეთ
ერთად და
მოვისმინეთ ყველას
აზრი,რაც
მომავალში აუცილებლად გამომადგება დ გავითვლაისწინებ. ასევე
იქვე მივეცით
ერთმანეთს უკუკავშირი სხვადასხვა საკითხებზე რამაც უფრო
ეფექტიანი გახადა
მუშაობა.გამოვთქვავდით საკუთარ აზრს.
მე ჩამოვწე
შემუშავებული საკითხები
და გავეცანი
ინდივიდუალურადაც,რათა
გამომეყენებინა პრაქტიკაში.შეხვედრამ ეფექტურად
ჩაიარა და
სასურველი შედეგიც
მივიღე.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნათია სალუქვაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ეს შეხვედრა ჩემი
პროფესიული საქმიანობისთვის მეტად მნიშვნელოვანი და აქტუალური
აღმოჩნდა. შეხვედრაზე მიღებული ცოდნა
გადმოვიტანე საგაკვეთილო პროცესში. მოსწავლეებმა იმუშავეს ამოცანების ამოხსნაზე,
მარტივად გავაცანი
როგორ შეძლონ
ამოცანის გაგება-გააზრება, მოკლე
ჩანაწერის გაკეთება..გავეცანით რეფლექსიის ფორმებს .ვიმსჯელეთ რა იყო წარმატებული გაკვეთილზე და რა იყო შესაცვლელი. გავაანალიზეთ შეფასების კომპონენტები.ამ
შეხვედრის შემდეგ
გაკვეთილზე შევედი
ახალი ცოდნით,
რომელიც გამოვიყენე საგაკვეთილო პროცესში,
მოსწავლეებთან ცოდნის
ასამაღლებლად. ასევე
მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსები
გამომადგა მიზნის
ადვილად მიღწევაში,
რომელიც კოლეგებთან შეხვედრისას მოვიძიე და
შევქმენი.დაწყებით
საფეხურზე მოსწვლეთა
სწავლებისა და
მოტივაციის ამაღლებისათვის მეტად მნიშვნელოვანია სასწავლო რესურსები.
სწორედ რესურსების გამოყენებით, ახსნილი მასალა
ადვილად გასაგები
ხდება.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თეა ჯინჭარაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრა მნიშვნელოვანი და სასარგებლო იყო იმით,
რომ მიღებული
გამოცდილება გადავიტანე საგაკვეთილო პროცესში,
მოსწავლეებმა შეასრულეს
დავალებები, პრაქტიკული სავარჯიშოების შესრულების გზით, გაიუმჯობესეს ცოდნა, ასევე მოახდინეს ცოდნის რეალიზება საყოფაცხოვრებო ვითარებაში:
მიმაჩნია, რომ გამოცდილების გაზიარება ასეთ საკითხებზე ძალზედ მნიშვნელოვანია. საინტერესო მოსაზრებები გამოთქვეს კოლეგებმა, კრიტიკული შენიშვნების ტაქტიანად გამოყენების მნიშვნელობაზე ეფექტური კომუნიკასიის დასამყარებლად მოსწავლეებთან. სამუშაო შეხვედრაზე აღინიშნა, რომ ასევე მნიშვნელოვანია ჩატარებული გაკვეთილის მასწავლებლის მიერ
გაკვეთილის სწორი
რეფლექსია, რადგანაც
რეფლექსია არის
საგაკვეთილო პროცესის
დახვეწის საშუალება.
დეტალურად გავიარეთ
და განვიხილეთ რეფლექსიის შეფასების
სქემა. ყოველივე
ამის შემდეგ
დავწერეთ გაკვეთილის რეფლექსია.გავაანალიზეთ ჩატარებული გაკვეთილზე მიღწეული შედეგები,
რამდენად ეფექტური
იყო გამოყენებული ჩვენი დაგეგმილი აქტივობები მიზანთან. ამ შეხვედრებზე მიღებული
სიახლეები დავნერგე
ჩემს პრაქტიკაში. უკვე ადვილად
გამოვყოფდით გაკვეთილის ძლიერ და
სუსტ მხარეებს
(რეფლექსიის სახით),
რაც, ვფიქრობ,
დადებითად აისახა
მოსწავლეებისა და
მასწავლებლის შედეგებზე.
მიმაჩნია, რომ
ამ შეხვედრებმა ნაყოფიერად ჩაიარა.....
ფოტო მასალა





Комментариев нет:
Отправить комментарий