სკოლა
|
სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაღმა დვაბზუს საჯარო სკოლა
|
|||||||||||||||
პედაგოგის სახელი, გვარი
|
ციური გოგიბერიძე
|
|||||||||||||||
გაკვეთილის თემა
|
ამოვიცნოთ გეომეტრიული ფიგურები არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში
|
|||||||||||||||
სწავლების საფეხური/დისციპლინა ან ინტეგრირებული საგნების დასახელება
|
დაწყებითი, კლასი III
მათემატიკა - ციური გოგიბერიძე
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება - მედეია მაისურაძე
|
|||||||||||||||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
14 მოსწავლე
|
|||||||||||||||
განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი
|
განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლე არ გვყავს.
|
|||||||||||||||
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები მათემატიკაში:
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში:
|
|||||||||||||||
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
|
მათემატიკა III
შედეგი (8): მოსწავლე ამოიცნობს და აღწერს გეომეტრიულ ფიგურებს .
8.1 მოსწავლე ქმნის ბრტყელი ფიგურების გრაფიკულ გამოსახულებებს და მოდელებს. ამოიცნობს გეომეტრიულ ფიგურებს არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში, ილუსტრაციებში, ყოფითი დანიშნულების საგნებში, ფიგურათა მოდელების გროვაში;
8.2 განასხვავებს ფიგურის ელემენტებს და იყენებს გეომეტრიულ ტერმინებს მათი დასახელებისას.(მაგ. წვერო, მდგენი, კუთხე);
8.3 იყენებს გეომეტრიული ფიგურის წვეროების ასოთი აღნიშვნებს ფიგურის ელემენტების (წვერო, გვერდი) დასახელებისას.
შედეგი (9): ქმნის ბრტყელი ფიგურების გრაფიკულ გამოსახულებებს და მოდელებს:
9.1 გეომეტრიული ფიგურის სიტყვიერი აღწერილობის მიხედვით ქმნის ამ ფიგურის გრაფიკულ გამოსახულებას;
9.2 ირჩევს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების მოდელებს მოცემული გროვიდან და ქმნის მითითებულ კონფიგურაციას (ფიგურას);
9.3 ანაწევრებს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის გრაფიკულ გამოსახულებას ან მოდელს მითითებული ფიგურის/ფიგურების მისაღებად;
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება III
შედეგი (2): მოსწავლე ნამუშევრის შექმნისას მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკასა და პროცედურას, იკვლევს მათ შესაძლებლობებს.
2.3 პლასტელინით, მძივებით და სხვადასხვა მასალით ქმნის მარტივ გამოსახულებებს, კომპოზიციებს.
შედეგი (6): მოსწავლე მუშაობს ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.
6.1 მონაწილეობს გუნდურ სამუშაოში, ასრულებს სხვადასხვა ფუნქციებს (ლიდერი, ჯგუფის წევრი);
6.2 დასმულ ამოცანას გადაჭრის დამოუკიდებლად ან მეწყვილესთან ერთად.
შედეგი (7): მოსწავლე წარმოადგენს ინდივიდუალურ და ჯგუფურ ნამუშევრებს, უზიარებს თანაკლასელებს აზრსა და იდეებს.
7.1 უსმნეს მასწავლებლისა და თანაკლასელის აზრს;
7.5 სვამს კითხვებს უცნობი ტერმინების ან სიტყვის გაგონებისას, მათი მნიშვნელობის დასაზუსტებლად;
7.6 ნამუშევარზე საუბრისას იყენებს სათანადო ტერმინოლოგიას;
7.8 წარმოადგენს ნამუშევრებს ფართო აუდიტორიის წინაშე.
შედეგი (9): მოსწავლე პატივს სცემს სხვის აზრსა და ნამუშევარს.
9.1 არ ხმაურობს თანაკლასელის ნამუშევრის წარდგენის დროს;
9.2 აცდის სხვას საუბარს;
9.3 მხარს უჭერს თანაკლასელებს, ამხნევებს და უწონებს მათ ნამუშევარს.
შედეგი (13): მოსწავლე ეცნობა ლოკალურ გარემოში არსებულ ხელოვნების ნიმუშებს.
13.1 მსჯელობს ლოკალურ გარემოში წარმოდგენილ ხელოვნების ძეგლებზე.
|
|||||||||||||||
თანმიმდევრობა
(აქტივობა და დრო)
|
აქტივობა 1 (დრო 5 წუთი)
მიზანი:
1. დაასახელოს და აღწეროს გეომეტრიული ფიგურები;
2. წარმოადგინოს როგორ ესმის მათემატიკის როლი და მნიშვნელობა.
აქტივობის აღწერა
კლასის მომზადება ხდება შემდეგი ძირითადი კითხვების საშუალებით:
- მათემატიკური მეცნიერების სამშობლოდ მიჩნეულია ეგვიპტე.
- პირველი მათემატიკური ენციკლოპედია გამოიცა საბერძნეთში.
- მსოფლიოში პირველი მათემატიკური ენციკლოპედიის ავტორია ბერძენი მეცნიერი ეკვლიდე.
- მათემატიკა არის მეცნიერება აუცილებელი დასკვნების შესახებ.
- მათემატიკა გონების ვარჯიშია.
- მათემატიკა რიცხვთა სიმფონიაა.
- მათემატიკას ‘ჭკუა“ მოჰყავს წესრიგში.
- მათემატიკა არის მეცნიერება რეალური სამყაროს შესახებ.
- მეცნიერება მაშინ იწყებს სრულყოფას, როცა მათემატიკით იწყებს აზროვნებას.
- მათემატიკას შეუძლია მოგვანიჭოს ისეთი ესტეტიკური სიამოვნება, როგორსაც მუსიკა, პოეზია და ზოგადად ხელოვნება გვანიჭებს.
- მათემატიკა თავადვეა ხელოვნება.
- მათემატიკა არის ანბანი, რომლითაც ღმერთმა აღწერა სამყარო.
- მათემატიკა თითოეული ჩვენგანისათვის ცხოვრებისეული მეგზურია.
- ადამიანის ყოველდღიურ ცხოვრებაში არც ერთი მეცნიერებაა არაა ისე საჭირო, როგორც მათემატიკა.
- ადამიანი ფეხსაც ვერ გადადგამს მის გარეშე, ვინაიდან თუ მათემატიკა არ იცი, ავტობუსში ჩაჯდომაც გაგიჭირდება.
- შოკოლადის ყიდვაც.
- ვერც იმას მიხვდები, აგვიანებ თუ არა სადმე.
გთხოვთ, ერთმანეთს დაუსვათ ისეთი შეკითხვები, რომელშიც გამოყენებული იქნება რიცხვი „7“.
მოსწავლეთა მიერ ერთმანეთისთვის დასმული შეკითხვები:
- კვირაში არის 7 დღე.
- დედამიწაზე არის 7 კონტინენტი.
- დიდი დათვის თანავარსკვლავედში არის 7 ვარსკვლავი.
- ბაბილონის გოდოლი შედგება 7 კოშკისაგან.
- არსებობს 7 საოცრება.
- ცისარტყელას აქვს 7 ფერი.
- სამყარო შეიქმნა 7 დღეში.
- „სამოთხე“ შედგენილი სიტყვაა და რიცხვების სამისა და ოთხის შერწყმითაა წარმოშობილი. ე. ი. რიცხვი „7“ ყოფილა წმინდა ადგილის სიმბოლოც.
- სამკუთხედი, კვადრატი, მართკუთხედი, ხუთკუთხედი, წრე, მრუდი, ტეხილი, მონაკვეთი.
- მათემატიკური ტერმინები საქართველოში შემოიღო ანდრია რაზმაძემ და ნიკო მუსხელიშვილმა. ისინი აქტიურად მუშაობდნენ ქართული სალიტერატურო ნორმების დამდგენ კომისიაში. მათ შექმნეს უამრავი მათემატიკური ტერმინი, რომლებსაც დღეს ვიყენებთ.
- სამკუთხედი ისეთი გეომეტრიული ფიგურაა, რომელსაც აქვს სამი კუთხე , სამი გვერდი და სამი წვერო.
- კვადრატი ისეთი გეომეტრიული ფიგურაა, რომლის ყველა გვერდი ერთმანეთის ტოლია.
- მართკუთხედი ისეთი გეომეტრიული ფიგურაა, რომლის მოპირდაპირე გვერდები ერთმანეთის ტოლია.
- მოვნიშნოთ ორი წერტილი, შევაერთოთ და მივიღებთ მონაკვეთს.
შეფასება - კომენტარი
აქტივობა 2 (დრო 16 წუთი)
მიზანი:
1. წარმოადგინოს არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშების შესახებ მოძიებული ინფორმაცია;
2. ილუსტრაციებში გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა. (იხ. დანართი #1)
ჩვენ დავამთავრეთ თემის - გეომეტრიული ფიგურების - შესწავლა.
ბავშვებმა ბევრი იმუშავეს, წარმოადგინეს ინფორმაციები და განსაზღვრეს გეომეტრიული ფიგურების მნიშვნელობა ხელოვნებისა და არქიტექტურის ნიმუშებში. ინფორმატიკის მასწავლებლის დახმარებით, მოხდა ნიმუშების ჩვენება ეკრანზე.
I ჯგუფმა წარმოადგინა ინფორმაცია მრგვალი კოშკების შესახებ.(იხილეთ სურათი 1)
ასეთი კოშკები ადრეულ ქვის ხანაში, დაახლოებით, 3500 წლის წინ იქნა აგებული და მსოფლიოს ყველა კოშკის წინაპრად მიიჩნევა.
ადამიანის მიერ აგებული პირველი კოშკი იყო ხელოვნური ”გორაკი”, თავშესაფარი, მტაცებელი ცხოველებისაგან თავდასაცავად. მას თიხით აშენებდნენ და საფეხურებად გვერდებზე ”შერჭობილ” ჯოხებს იყენებდნენ.
ჩვენამდე მოაღწია 65-მდე ასეთმა კოშკმა (იხილეთ სურათი 2).
ქემერტის კოშკი (ცხინვალის რაიონი) მდებარეობს სოფელ ქემერტში. ის მე-18 საუკუნის ძეგლია. სხვა კოშკებისაგან განსხვავებით, მას მრგვალი ფორმა აქვს. ხუთსართულიანია. პირველ, მესამე და მეხუთე სართულებს შიგნითაც წრიული ფორმა აქვთ, მეორეს და მეოთხეს - კვადრატული. (იხილეთ სურათი 3)
II ჯგუფმა წარმოადგინა ინფორმაცია ოთკუთხა კოშკების შესახებ.
სოფელ ყორნისში ასეთი კიდევ 7 კოშკია. წორბისის კოშკი აგებული უნდა იყოს მე-17 საუკუნეში. (იხილეთ სურათი 5)
ძაღინას მშენებლობაზე ისტორიული ცნობები არ მოგვეპოვება, მაგრამ შეიძლება დათარიღდეს XVIII საუკუნით. ამ პეროდში ეს მხარეც და ძაღინაც ფალავანდიშვილებს ეკუთვნოდათ. (იხილეთ სურათი 6)
ნოსტეს კოშკი თავისი არქიტექტურული ხასიათით, გეგმით, პროპორციებითა და აგების ტექნიკით ენათესავება სხვა რაიონებში აგებულ კოშკებს. იგი ერთ-ერთი საუკეთესო და ამ სახის ერთ-ერთი ყველაზე ადრეული ნაგებობაა საქართველოში.(იხილეთ სურათი 8)
მეორე კოშკი ხუთსართულიანია. სხვებზე უკეთაა შემონახული. ვიწრო და მაღალია. გეგმით - კვადრატული. სიმაღლით 20 მეტრია. ყოველი სართული აღჭურვილია სათოფეებით, რომელთა რაიოდენობა კოშკის სიმაღლის შესაბამისად ქვემოდან ზემოთ იზრდება. კოშკი გარეგნულად მაღალი, მტკიცე და მოხდენილი ნაგებობაა.
მესამე კოშკი შედარებით განიერი და დაბალია, იგი ოთხსართულიანია, სამივე კოშკის შესასვლელი მიწის დონიდან მაღლა მდებარეობს და მართკუთხედის ფორმა აქვს. (იხილეთ სურათი 9)
III ჯგუფმა წარმოადგინა - ”შვიდი საოცრება”
ჩვენ ყურადღებას გავამახვილებთ იმ საოცრებებზე, რომელთაც გეომეტრიული ფიგურის ფორმა აქვს.
მოგვანებით, ალექსანდრია არაბებმა დაიპყრეს, რის შემდეგაც ქალაქმა თავისი მნიშვნელობა დაკარგა, ხოლო ნავსადგური შლამმა დაფარა. მიწისძვრები ნაგებობას სულ უფრო და უფრო აზიანებდა და საბოლოოდ, ის ზღვაში ჩაიქცა.(იხილეთ სურათი 13)
IV ჯგუფმა წარმოადგინა გეომეტრიული ფიგურები არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში.
”მოდით, ავაშენოთ ქალაქი და ისეთი კოშკი, რომლის წვეროც ცას მისწვდება და სახელს მოგვიხვეჭს” - ასე აღწერს ბიბლია იმ ხუროთმოძღვრული ქმნილების აგების ამბავს, რომელიც ადამიანის გულზვიადობის სიმბოლოდ იქცა. ღმერთმა ამისთვის ადამიანები სხვადასხვა ენაზე აალაპარაკა და მათ ერთმანეთისა აღარაფერი ესმოდათ. აქედან გამომდინარე ეწოდა ქალაქს ბაბილონი, რაც ”არეულობას, გაუგებრობას” ნიშნავს. ბაბილონი მდებარეობდა შუამდინარეთში, დღევანდელი ერაყის ტერიტორიაზე. ვარაუდობენ, რომ თავიანთი ღმერთების პატივსაცემად, ბაბილონელები თავდაპირველად, ქალაქის ცენტრში ხელოვნურ გორაკებს აგებდნენ, რადგან ბერძნების მსგავსად, ღმერთების საბრძანებლად მთის მწვერვალები მიაჩნდათ.
”ბაბილონის გოდოლი” სინამდვილეში საფეხურებიანი პირამიდა ”ზიქურათი” იყო. მისი სიმაღლე 77მ-ს აღწევდა. დროთა განმავლობაში იგი ნანგრევებად იქცა და ქვიშამ დაფარა. მხოლოდ 1912 წელს, გერმანელ არქეოლოგ - რობერტ კოლდევეის წყალობით აღმოაჩინეს ამ ქალაქის ნაშთები. ასე დაადგინეს, რომ ბაბილონის გოდოლი იყო არა კოშკი, არამედ საფეხურებიანი პირამიდა, რომლის თითოეული ნაწილი მართკუთხა ფორმისაა. (იხილეთ სურათი 14)
ბაბილონის მშენებლობაზე უამრავი ტყვე მუშაობდა. მათ მიერ აგებულმა შენობებმა ბაბილონს სახელი გაუთქვა, როგორც არქიტექტურულ შედევრს.
ლეგენდის თანახმად, მეფემ თავისი მეუღლის, დედოფალ ამიტასისათვის საჩუქრად დაკიდებული ბაღების გაშენება გადაწყვიტა. ბაღებს ამიტასისთვის მშობლიური მიდიის (დღევანდელი ირანი) სამეფო უნდა მოეგონებინა.
ეს იყო ხელოვნური სამოთხე, სადაც სამეფო ოჯახს შეეძლო ესეირნა, დაესვენა და ესადილა. იგი აგებულია კვადრატული და მართკუთხა ფორმის ფილებით. (იხილეთ სურათი 15)
ნაგებობა რვაკუთხა ფორმის იყო და ყოველ კუთხეს ასევე რვაკუთხა კოშკი აგვირგვინებდა. (იხილეთ სურათი 16)
მონასტერში მდიდარი წიგნთსაცავი ყოფილა, რასაც მოწმობს ჩვენს დრომდე მოღწეული ხელნაწერები. აქ მოღვაწეობდნენ მღვდელთმთავარი - ათონის ლიტერატურული სკოლის მოღვაწე ექვთიმე მთაწმინდელის ახლო თანამშრომელი არსენ ნინოწმინდელი, მიტროფანე ნინოწმინდელი, იოანე ნინოწმინდელი, საბა ტუსიშვილი და სხვები. შენობა ოთკუთხა ნაგებობაა. (იხილეთ სურათი 17)
იმპერატორი ცინი მშენებლობას ხშირად ადევნებდა თვალს. თუ მუშა კედელში ფრჩხილისოდენა ხვრელს დატოვებდა, მას უმალვე სიკვდილით სჯიდნენ. მასზე განლაგებულია 25000 კოშკი, საიდანაც მტერი შორიდანაც ჩანს.
მშენებლობა 10 წლის განმავლობაში მიმდინარეობდა.
მსოფლიოს მერვე საოცრებად ხშირად ჩინეთის დიდ კედელს იხსენიებენ. იგი აგებულია ფილებით, რომელსაც მართკუთხედის ფორმა აქვს (იხილეთ სურათი 18).
შეფასება-კომენტარი
აქტივობა 3
(დრო 5 წუთი)
მიზანი:
1. მოსწავლემ ამოიცნოს გეომეტრიული ფიგურები ყოფით საგნებში და იმსჯელოს მის მნიშვნელობაზე;
2. გამოიყენოს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის გრაფიკული გამოსახულების ან მოდელის დანაწევრების უნარი მითითებული ფიგურის მისაღებად.
მასწავლებლის მიერ დასმული შეკითხვები:
- ხალიჩაზე, საბანზე, გადასაფარებელზე.
- მაგიდის ზედაპირი, დაფა, საათი, კარადა, მაცივარი, სურათი, იატაკი, კარები, ფანჯარა და ა.შ.
მათემატიკის წინა გაკვეთილზე მოსწავლეთა მიერ შესრულბული დავალებები:
ახლა კი წარმოადგენენ ჯგუფურ ნამუშევრებს.
მოსწავლეებმა ახსნეს რომელი გეომეტრიული ფიგურისაგან შეადგინეს აპლიკაციები. (სამკუთხედებისაგან, ოთკუთხედებისაგან თუ სხვადასხვა ფიგურებისაგან.(იხილეთ სურათები 19,20,21)
- ტანგრამი არის უძველესი პოპულარული ჩინური თავსატეხი. ტანგრამს ჩინეთში უწოდებენ „ჩი-ჩაო-ტიუსს“, რაც ნიშნავს „გონებრივ თავსატეხს 7 ნაწილისაგან“.
კვადრატი დაყოფილია 7 ნაწილად. მაკრატლით გამოვჭრით ნაწილებს, დავაწყობთ ისე, როგორც შესაბამის ფიგურას შეეფერება. იყენებენ ტანგრამის თარგს. (იხილეთ სურათი 22)
თითოეულ ჯგუფს დავალებად მიცემული ჰქონდა ტანგრამის თარგის მიხედვით შეედგინათ კონკრეტული საგნის (ცხოველის, ფრინველის, ადამიანის) გამოსახულება.
I ჯგუფმა წარმოადგინა - წეროს გამოსახულება. (იხილეთ სურათი 23)
I I ჯგუფმა - სირაქლემას გამოსახულება (იხილეთ სურათი 24)
I I I ჯგუფმა - მოცეკვავე გოგონას გამოსახულება. (იხილეთ სურათი 25)
IV ჯგუფმა - კატის გამოსახულება. (იხილეთ სურათი 26)
შეფასება-კომენტარი
აქტივობა 4 (დრო 10 წუთი)
მიზანი:
1. თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება;
2. იმუშავებენ დამოუკიდებლად;
3. შეძლებენ თვითშეფასებას, შეცდომების აღმოჩენას და გასწორებას.
დათვალეთ ფიგურები და სწორი პასუხები დააფიქსირეთ დავალების რვეულებში ! (იხილეთ სურათი27).
მოსწავლე, რომელმაც პირველმა დაამთავა დავალების შესრულება, გამოდის დაფასთან და შემოხაზავს სწორ პასუხებს. დანარჩენები აკეთებენ თვითშეფასებას, აღმოაჩენენ თავიანთ ნაშრომში შეცდომას და გაასწორებენ. (დრო 2 წუთი).
რომელი რიცხვი მდებარეობს ოთხივე წრეში ? (იხილეთ სურათი 28)
მოსწავლე, რომელმაც პირველმა დაამთავრა დავალების შესრულება, გამოდის დაფასთან და შემოხაზავს სწორ პასუხებს. დანარჩენები აკეთებენ თვითშეფასებას, აღმოაჩენენ თავიანთ ნაშრომში შეცდომას და გაასწორებენ.(დრო 2 წუთი)
დააკვირდით, რომელი ფიგურაა მრუდის შიგნით?
მოსწავლე, რომელმაც პირველმა დაამთავრა დავალების შესრულება, გამოდის დაფასთან და შემოხაზავს სწორ პასუხებს.დანარჩენები აკეთებენ თვითშეფასებას, აღმოაჩენენ თავიანთ ნაშრომში შეცდომას და გაასწორებენ. (დრო 2 წუთი)
ამის შემდეგ მოსწავლეები ინდივიდუალურად მუშაობენ კომპიუტერთან და აწყობენ სხვადასხვა საგნებს (წიწილა, სახლი, ნაძვის ხე, ბავშვი) დახაზეს გეომეტრიული ფიგურები: მრუდი, მონაკვეთი, ტეხილი, სამკუთხედი, ოთკუთხედი.(იხილეთ სურათი 30, 31,
32,33,34) (დრო 4 წუთი)
შეფასება - კომენტარი
აქტივობა #5 (დრო 9 წუთი)
მიზანი:
1. ლათინურ ასოებს გამოიყენებენ გეომეტრიული ფიგურების ელემენტების აღსანიშნავად.
მოსწავლეები რიგ-რიგობოთ გამოდიან დაფასთან ქვემოთ მოცემული დავალების შესასრულებლად. დანარჩენები ინდივიდუალურად მუშაობენ დავალების რვეულებში.
დავალება: ჩაწერეთ რიცხვები ისე, რომ მაგიური კვადრატი მიიღოთ. (იხილეთ სურათი 35)
ამ დავალების შესასრულებლად დაფასთან გამოდის სამი ბავშვი. ისინი ინაწილებენ სამუშაიოს. ერთი მუშაობს ჰორიზონტალურ მწკრივში, მეორე ვერტიკალურ მწკრივში, ხოლო მესამე - დიაგონალურზე.
1) 12+10+8=30
2) 2) 4+10+16=30
- ყოველ ჰორიზონტალურ მწკრივში, ყველა ვერტიკალურ მწკრივსა და თითოეულ დიაგონალში რიცხვების ჯამი ერთი და იგივეა. ასეთ და ყველა ანალოგიურ კვადრატს მაგიური ანუ ჯადოსნური კვადრატი ჰქვია.
- მაგიური კვადრატი ნაპოვნია ძველ ხელნაწერებში ძვ. წ. II ათასწლეულში ინდოეთსა და ჩინეთში.
შეფასება-კომენტარი
|
|||||||||||||||
შეფასება
|
შეფასება
გაკვეთილზე გამოყენებულ იქნა განმავითარებელი შეფასება. შეფასება ხდებოდა თითოეული აქტივობის განხორცილების შემდეგ კომენტარებით, მოსწავლეთა მიერ შესრულებული საკლასო დავალებების მიხედვით.
თემის დაწყების წინ შევადგინე შეფასების ფურცელი და გამოვაკარი კლასში თვალსაჩინო ადგილას.
|
|||||||||||||||
საკლასო მენეჯმენტი, საგანმანათლებლო რესურსები
|
საკლასო ოთახი, კომპიუტერი, ფოტოაპარატი, პროექტორი;თაბახის ფურცლები, სურათები, ფორმატები, ქაღალდები, კალმები,ცარცი, ფანქრები, სახაზავები.
პროგრამები: Microsoft office Word, Microsoft
office Power-point. ინტერნეტი, საძიებელი სისტემები: www.google.ge ;
www. ka. wikipedia.org.
|
მათემატიკის ე,ს.გ.
- მთავარი გვერდი
- გაკვეთილის გეგმები
- სამოდელო გაკვეთილები
- შეფასების სქემები
- ელექტრონული პრეზენტაციები
- პედაგოგიური კვლევები
- დამატებითი სასწავლო რესურსები
- სილაბუსები
- ე.ს.გ. 2018-2024
- პროექტ გაკვეთილები
- მასშტაბური სოციალური პროექტი
- საკლუბო მუშაობა
- საწრეო მუშაობა
- სოციალური პროექტები
- სასწავლო პროექტი
- კოლეგებთან შეხვედრა
- ბლოგის შექმნის მიზანი
- გამოკითხვა
- ჩემ შესახებ
პროექტ გაკვეთილები
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий